Sunday 12 December 2010

Thanks to Kak FIfi Anggun

tengah duk kusyuk main game , tibe2 je hati ni terasa semacam untuk tengok kat shoutbox aku . perasaan aku jadi terharu bila tahu yang aku sebenarnya di tag oleh kak fifi untuk award nice blog . terharu jugak lah coz 1st time orang tag aku.huhu.. so , untuk terima award ini aku kena jawab soalan dulu . ok..jom kita jawab soalanya.


  1.   http://fififarihan.blogspot.com di mata korang? Berikan pendapat jujur.

-erm..bagi aku la , blog kak fifi ini memang syok kalo nak baca . dari sini lah aku mengenali kak fifi,perangai dia , & mengetahui apa yang dia suka & sedang lakukan . kak fifi ini merupakan senior aku masa kat sekolah asrama dulu . dulu kenal gitu2 je . sekarang kenal rapat sikit la , maksud aku melalui blog . eh bercerita pulak kan . hmm. keseluruhan blog kak fifi memang meletup !!!

 Nama blog korang dan nape letak nama tue?

-nama blog ini aku ambil sempena nama aku . pada mulanya aku buat blog aku ini sebagai public diari . tapi lama2 bila aku dah dapat macam2 tip & sokongan daripada blogger2 lain so aku pun tukar kan blog aku ini untuk blog yang memberikan maklumat.


5 perkara yang korang suka
-buat kacau sampai orang menangis (huhuhu)
-update blog aku yang 1 ini
-suka main gam battlefiel heroes
-suka pergi jalan2
-suka buat lawak walaupun x pandai melawak . hahaha

5 perkara yang korang benci 
-orang yang menipu aku
-orang yang suka sembang hebat
-orang yang sombong
-bila aku nak sesuatu tapi aku tak dapat
-aku akan benci seseorang itu sampai mati selagi dia tak
minta maaf (yang buat aku sakit hati jela)
Tagged Award

0 Comments

Post a Comment