Friday 10 December 2010

Blogger Preview : http://fififarihan.blogspot.com/

apa yang menarik tentang blog kak fifi ni eak? hmm.. jom kita terjah blog http://www.fififarihan.blogspot.com


http://www.fififarihan.blogspot.com



blog ini lebih kepada blog personal . kak fifi akan menceritakan apa yang dilakukannya dan apa yang berlaku di sekelilingnya . banyak pekara-pekara yang menarik tentang kak fifi yang korang boleh ikuti . kepada sesiapa yang memendam perasaan kepada tuan empunya blog ini elok korang lupakan kerana dia sudah pun dimiliki .
bedasarkan pendapat aku , aku suka baca blog kak fifi ni . daripada blognya aku boleh kenal kak fifi yang sebenarnya bagi aku 'happy go lucky girl' . huhu . so , kalau korang tak percaya korang tengok la sendiri blog kak fifi anggun ini ..

aku juga ada buat sesi soal jawab bersama tuan empunya blog . ^^
A-U (adam-updated)
FIFI (kak fifi farihan)



A-UBerapa lamakah anda mengendalikan blog?


FIFIbaru je 7 bulan..hehehe

A-UDaripada manakah anda mendapat idea untuk setiap penulisan anda?


FIFIsenang je...i write what i see..hehhee

A-UApakah pekara yang menarik berlaku sepanjang anda mengendalikan blog?


FIFIperkara menarik bila tak perasan pon yang diri sendiri ni dh jadi blogger sama cam blogger2 lain..sebab just rasa "tulis belog sebab aku rasa nak tulis apa yang aku nampak je"..hehhe akan sedar bila ada org kasi award.. tag contest.. huhu...baru rasa "eh!kehadiran aku ada jugak org sedar ye..."

A-UBagaimanakah anda membahagikan masa antara kehidupan anda & blog?


FIFIkalau ada masa lapang memang tak lekang dari blog ni...sekarang pon tengah cuti so baru sekarang la active berblog-blog ni,,,kalau time ada kuliah memang jarang la update.. study come first..


A-U : Apakah pesanan anda pada blogger2 lain?


FIFI : hamboi siap ade pesanan macam dah femes sgt jer..huhu..erm.. tulis dengan ikhlas......jangan nak jatuhkan org lain,,,tu je..hehehe

A-U : Apakah blog yang anda minati?


FIFI
-ajwin ajeera
-hanis zalikha
-bazilalala
-fara sandra
-irine nadia marcello
-kupy pyruvate
-blog adam la..sapa lagi,,hehehe
ada banyak lagi tapi xingat la...hahaha...beselah short term memory

http://www.adam-updated.blogspot.com



1 Comments:

  1. adam,,,isk3,,,,nak nges ni,,,huhu,,,alahai,,segannye,,,huhu,,,tq so much adam,, hehe,,, gud luck for ur result taw,,hehe

    ReplyDelete