Tuesday 20 December 2011

EPL | menunggu detik jaringan ke 20,000


Barclays Premier League akan memperingati matlamat 20,000 ke dalam pertandingan dengan pemberian penjaring angka mercu tanda cek untuk £ 20,000 untuk menderma kepada badan amal pilihan mereka, ihsan hakmilik penaja Barclays.

Brian Deane menjaringkan gol di Liga pertama kalinya Premier pada minit kelima perlawanan Sheffield United menentang Manchester United di Bramall Lane pada 15 Ogos 1992.
Dengan enam gol dalam perlawanan pada 18 Disember 2011, jumlah itu kini berada pada 19982. Hanya 18 lagi diperlukan sehingga ajaib 20,000 angka tiba - maka siapakah yang akan menjaringkan gol bersejarah?

pandu uji volkswagen dan berpeluang untuk memenangi IPAD 2! - klik untuk maklumat
mat tune - park it on youtube - anda mesti menontonnya!

"Sesuatu memberitahu saya, Robin van Persie akan menjaringkan gol yang ke-20000 dalam Barclays Premier League."
- Brian Deane

Brian Deane, penjaring gol ke 10,000 EPL

Untuk memeriahkan majlis itu, Barclays  memberi peluang untuk peminat meneka identiti pemain dengan masuk ke Facebook.com / BarclaysFootball, dengan hadiah-hadiah menarik yang ditawarkan bagi orang-orang yang yang betul.

Peminat di luar negara boleh memenangi perjalanan VIP untuk melihat Barclays Premier League pasukan pilihan mereka manakala peminat British mempunyai peluang untuk membuat tuntutan perjalanan VIP untuk 6 orang untuk melihat pasukan kegemaran mereka, serta 10 bola ditandatangani oleh Deane serta Les Ferdinand, penjaring matlamat ke 10,000.

Bekas Sheffield United, Leeds, Middlesbrough, Leicester City dan penyerang West Ham Deane difikirkan Arsenal prolifik Robin van Persie akan menjaringkan gol yang ke-20000.
"Saya bermain dengan Jermain Defoe di West Ham dan saya ingin melihat dia skor tetapi ada sesuatu yang memberitahu saya, Robin van Persie akan menjaringkan gol yang ke-20000 dalam Barclays Premier League," Deane kepada premierleague.com.

"Dia terbakar pada masa ini dan Arsenal bermain kekuatan, dia mempunyai sebuah tahun yang menyenangkan dan apa cara untuk menyelesaikannya."

Destinasi menyelam di Malaysia - klik
Raihkan tahun baru ber sama Mizz nina, Joe Flizzow dan banyak lagi -klik

Dengan purata 2,96 gol setiap permainan dalam Barclays Premier League musim ini, statistik menunjukkan matlamat yang ke-20000 akan datang di sepanjang pusingan pertengahan minggu lekapan minggu depan.

£ 20,000 derma kepada badan amal pemain pilihan mengikut jejak langkah goalscorers mercu tanda lain.

Bekas Fulham pemain Moritz Volz menjaringkan gol 15,000 ke pertandingan manakala Ferdinand menjaringkan gol ke-10,000, dengan kedua-dua pemain menderma cek nilai yang sama untuk pilihan mereka daripada badan-badan amal.

minta maaf sekiranya anda tidak memahami berita di atas, pihak adamfikri.com telah cuba sedaya upaya untuk mentafsirkan dengan bacaan yang lebih mudah difahami.segala kesulitan amat dikesali..



Dapatkan berita-berita terkini melalui facebook. Klik Like untuk ikuti update terkini Adamfikri.com
kongsikan artikel ini pada facebook dan twitter Make Your Own Gifts Here

0 Comments

Post a Comment