Thursday 27 October 2011

Kenali diri saya bersama Puteri Kasih

 memandangkan dah lama tak join segmen, tergerak hati pula untuk join segmen seorang sahabat adam ini iaitu Puteri Kasih. Segmen ini sangat2 simple..anda cuma perlu
jawab soalan yang dinyatakan sahaja..

1) Jika saya memegang watak karakter kartun saya ingin sekali menjadi Spongebob sebab dia lawak

2) Saya ingin sekali bertemu dengan Cik Bulan (mama) & blogger yang rapat ngan adam

3) Binatang yang paling saya takuti adalah Biawak sebab geli tengok lidah dia. rimas tengok macam nak jilat apa tah lagi..

4) Saya teringin bercuti ke Mekah sebab sambil bercuti boleh tunaikan haji terus ^^

5) Lagu yang paling saya minati adalah Kangen band - yakinlah aku menjemputmu

6) Jika saya menjadi seorang perdana menteri saya akan bantu rakyat miskin dan tukarkan ibu negara di KL ke Pulau pinang (boleh rasanya kot)

7) Insan yang paling saya sayangi adalah orang yang baik dengan saya (cik bulan jugak)

 
8 Perkara yang paling saya benci adalah bila bangun pagi dah pukul 1025 sedangkan kelas kol 1030. meluat gila kot.

 
9) Perkara pertama yang wajib saya lakukan setiap kali bangun tidur adalah sama jawapan macam cik bulan, bukak mata..huhu

10 ) Tiga perkataan yang menggambarkan diri saya comel, cute, kacak


 so, kepada sesiapa yang nak join segmen ini, anda bolehlah [Klik sini]

jawapan yang diberi adalah berdasarkan imiginasi dan minat adam sendiri.bukan tiru orang punya ok.

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported License. kalau dah baca tu, ringan-ringankanlah tangan anda untuk like page ADAM ok..
Make Your Own Gifts Here


7 Comments:

  1. so, kalau kelas puluk 1030, awak bgn pukul 1025, maksudnya, tak mandi laa eh? haha

    ReplyDelete
  2. @zureen eh..mesti mandi..mandi kerbau.. lepas tu g jugak klas..cuma lwat sikit kol 11..kalau tme hujan memang sambung tido balik lah jawabnya

    ReplyDelete
  3. haha..ape nama mama bnyak sgt ni..:')..terharu..hahaha

    ReplyDelete