Monday 22 August 2011

[Artikel] Blogger bantu blogger : memang penat tapi..



Blogger bantu blogger? apa yang dimaksudkan dengan blogger bantu blogger? bagaimanakah cara untuk kita membantu blogger?. Apakah peranan blogger lama terhadap blogger baru?
tidak semua orang mampu melayan karena blogger-blogger baru yang penuh dengan persoalan dan tanda tanya. pasti ramai yang boleh tegugat kesabaran mereka tak taktala mengajar blogger2 baru.


macam adam, adam juga mengajar sahabat adam untuk berblogging.. dalam sehari, beratus-ratus soalan yang di tuju oleh sahabat adam yang sorang ni. kalau shoutbox dah limit dah. sahabat blogger baru yang adam maksudkan adalah...


http://afizxixi.blogspot.com/
Tengok header pun nak sama macam adam dah. of course la sebab adam yang buatkan..


membantu antara satu sama lain sememangnya patut diamalkan oleh semua blogger. bayangkan jika korang tidak tahu sesuatu dan meminta pertolongan blogger lain, tetapi blogger tersebut buat tak tahu pada korang. apa perasaan korang? begitu juga dengan blogger baru. 


so, bantu membantu patut diterapkan dalam diri seorang blogger. jangan malu untuk bertanya dan jangan kedekut untuk berkongsi..


Post License @ adamfikri.com. [click to see license] kalau dah baca tu, ringan-ringankanlah tangan anda untuk like page ADAM ok..
Make Your Own Gifts Here


6 Comments:

  1. bagus adam ni sedia membantu blogger2 yg baru..mama pun bersyukur kerana byk dibantu olih blogger2 terkenal dan mereka dah jadikan blog mama sebagai bloglist mereka..mereka juga tak sombong dan sering dtg ke entry mama yg tak seberapa..hu2x..

    ReplyDelete
  2. Bantu membantu amalan mulia,alam maya ke atau realiti sama saja...:)

    ReplyDelete
  3. Bagus ni. Tpkan blogger lama ni kengkadang ajar advance sangatla. Baik-baik nak tahu makin tak tahu jadinya.

    ReplyDelete
  4. ni bantuan yang diminta sebentar tadi... thanks singgah
    sorry lambat...baru nak cek chatbox =D

    http://farhanhanif.blogspot.com/2011/08/tutorial-button-multiple-links.html

    ReplyDelete
  5. It is a matter shut to my heart cheers, wherever are your get in touch with specifics although?

    ReplyDelete