Friday 24 June 2011

[Contest] Banner/Header saya cantik



lalala..dah tak da keja kita join je contest ni.. so,aku baru sahaja menyertai contest yang menarik perhatian aku. sebenarnya sebelum ni ada juga join contest-contest lain tetapi di sebabkan sibuk, tak sempat nak tulis.. ok, contest ni adalah contest untuk Banner/header saya cantik..



so, aku dengan bangganya mempertaruhkan header ciptaan aku yang berpeluh2 aku buat.. ^^...
biar adam cerita sedikit tentang header adam ni. Tujuan adam letak gambar Adam & member ada 2 orang itu adalah kerana kami kawan baik dan sekepala, so apa salahnya kita kongsikan siapa kawan baik kita kan.. yang "like me on facebook" tu saja letak kerana ingat nak lawan hot fm la... asyik-asyik like like like...

so, kalau anda ingin join contest ini [picit kat sini ok] ; http://www.adamainaa.com

contest ini dianjurkan oleh : Adamainaa (not adam ok, adam lain)




Post License @ adamfikri.co.cc. [click to see license] kalau dah baca tu, ringan-ringankanlah tangan anda untuk like page ADAM ok tak kan lah like FB hot FM je.. cer like cer like..

3 Comments:

  1. hehe. assalamualaikum tuan blog. wahh nama kita sama la. hahaha. salam persahabatan ya. mmg tak dinafikan orang bernama adam ni terlalu pentingkan persahabatan, buktinya masukkan gambar kawan utk jadi header di blog sendiri. wahhh. salute bro. anyways thanks sebab join contest yang tak seberapa dari Adam dan Ainaa ni. thanks ya :) goodluck ~

    ReplyDelete
  2. owh..baguslah kawan tak tinggal..haha..
    eh,,thanks buatkan saya header tu..cantik..hehe..=)

    ReplyDelete
  3. Datang dari blog jiran sebelah...

    nak tengok-tengok dan curi ilham...hehehhe

    hebat-hebat semua..!!!!!

    dari:

    http://bloggeralif.blogspot.com/2011/06/contest-bannerheader-saya-cantik.html

    ReplyDelete