Thursday 11 August 2011

[Artikel] Banggakah anda?




Banggakah anda?rasa lain plak coz selalu guna "korang". ok, lets start again. Banggakah korang? apa pekara yang adam nak sampaikan ini? 


korang bangga ke kalau korang dapat buat maksiat? korang bangga ke kalau korang dapat rosakkan anak orang (bagi lelaki), korang bangga ke kalau korang dapat buat pekara yang hanya suami isteri sahaja yang sah melakukannya? bangga?



mungkin ada yang akan cakap yang pekara itu biasa sahaja pada zaman sekarang. biasa apa kalau sampai buat maksiat dan berzina. dosa tetap dosa. 


apa yang adam cuba ceritakan ini adalah berdasarkan pemerhatian adam terhadap sahabat2 adam. mereka dapat buat maksiat, mereka bangga untuk menceritakannya, mereka bangga tunjuk bukti yang mereka memang buat maksiat itu. adam bukan reka cerita tetapi adam sendiri yang tengok gambar itu (sekadar gambar C**m2 sahaja).


mereka rasa mereka hebat bila dapat buat pekara kotor itu. korang rasa korang hebat ke kalau korang dapat bercumbu2, cium mulut apa semua itu? sumpah geli.. eeee... kenapalah ada juga manusia yang macam ni kan.


yang lelaki dengan perangai lelakinya, yang perempuan pulak mudah sangat dengan pujuk rayu. masing2 mudah di ajak keluar. jika pegangan agama mereka kuat adam pasti mereka (perempuan) dengan mudah menolak dan menghindari maksiat.


apa yang adam harapkan adalah semoga Allah S.W.T akan membuka pintu hati mereka untuk bertaubat dan kembali ke pangkal jalan. bersama2 kita doakan


p/s : jika entry ini menyinggung hati sesiapa adam secara terbuka meminta maaf dan salam ramadhan daripada Adam Sahaja

Post License @ adamfikri.com. [click to see license] kalau dah baca tu, ringan-ringankanlah tangan anda untuk like page ADAM ok..
Make Your Own Gifts Here

0 Comments

Post a Comment