Sunday 12 June 2011

Wow!! Baclink percuma ke?


Lalala..entry ini tiada luahan hati or pengalaman siapa2 pun ok..huhu, perli diri sendiri.. ok, pekara yang aku nak sampaikan ini sebenarnya aku tahu lama dah, Cuma malas post je.. maklumlah layan perasaan.. tetapi bila da ok, aku nak kongsi pekara lain pula.. tak kan tentang cinta memanjang kan.. hmm..


Tentang backlink yang aku cakapkan tadi..sebenarnya ramai da blogger dah post entry berkaitan ini.. aku je saja melambatkan keadaan..huhu..

Diaorang cakap kalo korang sign up kat sini korang akan dapat unit visitor yang banyak setiap hari. Berapa banyak itu aku tak pasti lah tetapi mesti aka nada jugak lah.. tak tahulah sama ada orang yang masuk blog kita atau computer kan..

kalau unit visitor beribu2 tetapi follower banyak tu je , lebih baik tak payah ada unit visitor tinggi kan..
So, korang nak tahu lebih lanjut, klik sini dan register secara percuma...



Post License @ adamfikri.co.cc. [click to see license]

0 Comments

Post a Comment