Thursday 9 June 2011

Tips : cara nak mengorat awek secara simple

Ehem2.. tibe2 je terkeluar pulak post ini kan..hmm..sebenarnya tak susah nak ngorat perempuan ni..aku bukan cakap yang aku hebat ok..apa yang aku dapat ialah berdasarkan "pemerhatian aku" terhadap rakan-rakan aku. aku tengok diorang yang baru putus senang-senang je dapat awek baru..nampak sangat tak ikhlas bercinta.. so perempuan yang nak tahu lelaki ikhlas ke tak, baca post ini..tak kisah lah itu hal diaorang kan..


rupa yang kacak sebenarnya tak di perlukan sangat.. kalau korang lihat persekitaran korang mesti akan terjumpa lelaki & perempuan yang bersama kan..tengok lelaki tu biasa ja, tak kacak mana pon (macam aku), tapi awek dia..fuhhhh!!..mesti ada kan? korang mesti menyumpah2 dia kan..jangan macam tu..tu rezeki dia..


so, apa yang korang perlukan..


1. Kekemasan diri
kalau nak orang perempuan tertarik dengan korang, kekemasan diri itu kenalah jaga. janganlah pakai selekeh je nak ngorat..nampak sangat tak ikhlas.. berpakaian kemas supaya dia suka dengan keadaan korang..


2. Jangan paksa
kalau ayat pertama korang tak menjadi janganlah korang kacau2 dia banyak2 kali..nanti meluat pula dia kat korang..bagi dia masa dan cuba lagi dari semasa ke semasa


3. Tunjukkan sikit perangai gila-gila
perempuan ni kadang-kadang tak suka juga serius2 ni..kalau asyik serius mesti bosan punya..so, korang buat perangai gila2 yang akan membuatkan dia suka dengan korang..tapi jangan lah over sangat sampai dia rimas...


4. Tunjukkan keikhlasan
kalau nak mula "berkawan" dengan dia kenalah tunjukkan korang ikhlas..contohnya kalau korang ada bantu dia apa2,jangan korang ungkit2 pulak..


5. 


bersambung.....


Download Free Blogger , Wordpress Template [Click here] Post License @ adamfikri.co.cc. [click to see license]

2 Comments: