Thursday 9 June 2011

Sudah Tiba masanya...

The time has come..yaa..masanya dah tiba..dah tiba untuk apa?hmm..masanya dah tiba untuk aku berubah.. kenapa nak berubah? sebab dah nak masuk kolej la..tak kan still nak perangai lama kan..


bila kita bermula di tempat baru kita mestilah ada azam baru.. macam aku. aku bukan nak kata aku bagus. aku akan sambung belajar nanti..


dunia kolej & sekolah berbeza.. kalau sekolah kita buat hal pun cikgu memang payah nak buang kita dari sekolah kerana kesian.. tapi kalau kolej..korang tak cukup pointer alamatnya kena tendang jarak jauh lah korang..so, itu yang membuatkan aku nak berubah..


pointer tu penting..bagi budak2 sekolah mereka mungkin tak paham apa itu pointer..aku pun tak paham sangat.. tapi pesan mak aku, "jaga pointer tu, kalau da kena tendang hitam masa depa"..


so, kepada rakan2 yang nak sambung belajar, buat elok2..jangan main2 seperti zaman sekolah dulu......


Download Free Blogger , Wordpress Template [Click here] Post License @ adamfikri.co.cc. [click to see license]

0 Comments

Post a Comment