Thursday 9 June 2011

Kekal ke hubungan itu?

hubungan yang kekal memang di dambakan semua orang.. mana ada orang yang nak ada hubungan untuk tempoh2 tertentukan.. jika korang saling sayang menyayangi pun, kekal ke hubungan korang itu? tak semua hubungan kekal.. hanya sebahagian sahaja yang berjaya sehingga kahwin..


untuk mengekalkan sesebuah hubungan itu memang susah tapi untuk musnahkanya mudah sangat.. masa mula bercinta, memang sayang sangat-sangat. tapi bila dah bosan, sayang sangat-sangat?ke sayang gitu2 je? korang fikirkan sendiri..


aku akui memang susah nak jaga sesebuah hubungan itu..pelbagai dugaan yang kita hadapi.. kita banyak main emosi.. kadang2 gembira, bila duka, menangis, tak da mood, rasa tak nak hiduplah..macam-macam..


tapi bila mula-mula cinta, macam-macam yang di rancang..nak kahwin kat korea lah, nak anak 2,3 orang lah..sampai nama anak pun dah ada, tapi baru sekolah menengah..


bercinta zaman sekolah memang tak salah.. tetapi bukan semuanya kekal.. korang pasti akan sambung belajar, dan jumpa dengan pelbagai jenis orang lagi..masa itu perasaan korang akan berubah...so, fikirkan tentan apa yang aku cuba sampaikan ini..


kepada sesiapa yang merasakan dirinya di kaitkan..Im sory..terpaksa luahkan


Download Free Blogger , Wordpress Template [Click here] Post License @ adamfikri.co.cc. [click to see license]

6 Comments:

  1. hubungan tuh tak semesti nye kekal en?en?
    but kalau ade jodoh tak ke mane pun ken?ken?
    hehe

    ReplyDelete
  2. fa pun bukan nak kata apa. tapi, kadang2 bila tengok budak2 sekolah sekarang, bila bercinta. terus
    "u r my only one, forever ever", "i love you so muchhie2" bagai2.

    dah bagi pegang sana sini, macam yea yea je tuh laki dia. padahal dia tak sedar, nanti dah masuk U, haaaa semua jenis laki ada.

    err maap terpanjang!

    ReplyDelete
  3. @Fathiah Hamim betol 2.. perempuan sekarang mudah sgt percaya kan lagi kan..tngok last2 dyaorng yng kecewa..kna pandai jga diri...

    ReplyDelete