Wednesday 15 June 2011

Bila Hacker mengganas...



korang pernah dengar penggodam? tak pernah? mungkin sebab korang take english education kot.. Hacker kenal? mesti kenal kan.. haha.. entry ini bukanlah untuk mengutuk hacker, tetapi aku nak cakap aku sokong hacker..


nak tahu kenapa? sebab SKMM la..aku pun marah jugak lah diorang block website yang download2 file tu.. korang tengok dalam list yang diorang block tu, mesti ada megaupload.com .. sebab tu lah aku marah.. aku nak download game pun susah..sebelum ni download 5 minit je guna megaupload.com .. sekarang, guna website lain, adoi... nak dekat satu jam..


memang patut hacker-hacker malaysia mengamuk.. nasib baik aku tak pandai bab2 hacking ni.. kalau tak aku pun join sama..hahaha.. aku happy betul bila baca orang yang hack website ni.. 


so, buat mereka yang sudi block website tu, jangan kacau hak kami sebagai pengguna internet!!!!!!


Post License @ adamfikri.co.cc. [click to see license]

3 Comments:

  1. yeayyy!
    jgn kacau hak kami sbg pengguna..

    bagus ! bagus ! sound direct je..
    susah betul kalau ada yg main dengki2 ni.. huhu =)

    ReplyDelete
  2. @S.H.Ebetul tu..terbantu banyak benda..ada yang buat bisnes yang gunakan website yg kena block sbgai tempat download..rugi banyak pihak tu...

    ReplyDelete
  3. tue larh pasai...ak yg xtwu menahu pasal hacker neh pon panas gk^_^

    ReplyDelete