Tuesday 13 December 2011

United Harus Juarai Liga Premier dan Piala FA

nani
Manchester United telah tersingkir dari Liga Champions. Nani berharap pasukanya dapat merangkul gelaran juara Liga Premier dan Piala FA.

Musim ini The Red Devils telah mengalami 2 situasi yang teruk. Mereka tersingkir dari Liga Champions ketika masih dalam perlawanan saingan dalam kumpulan. Kelab  bimbingan Sir Alex Ferguson tersebut juga mengalami kekalahan teruk ditewaskan Manchester City dengan jaringan  6-1.

Nani memikul harapan bagi pasukanya. Dia mahu Man Utd menggunakan peluang yang masih ada dalam usaha memenangi Liga premier dan juga Piala FA

"Rasanya benar-benar sulit," kata pemain berkebangsaan Portugal tersebut.

"Sangat mengecewakan tersingkir dari Liga Champions pada saingan kumpulan."

"Namun musim ini kami masih tetap hidup dan sekarang harus melakukan yang terbaik untuk memenangkan dua perlawanan tempatan yang masih kami ikuti."

United menang pada perlawanan terakhir mereka di Liga Premier. Mereka mengalahkan Wolverhampton dengan skor 4-1. Nani sendiri menjaringkan dua gol dalam pertandingan tersebut. 

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported License. kalau dah baca tu, ringan-ringankanlah tangan anda untuk like page ADAM ok..
kongsikan artikel ini pada facebook dan twitter Make Your Own Gifts Here

0 Comments

Post a Comment