Wednesday 14 December 2011

Keputusan perlawanan persahabatan Harimau Muda VS Central Coast Mariner di Australia | 14 Disember 2011 | 13 Disember 2011


Skuad Harimau Muda tewas tipis ditangan kelab yang menduduki tangga kedua carta LIGA A- berkongsi 20 mata dengan pendahulu liga Brisbane perlawanan diawalkan atas permintaan central coast mariner yang mempunyai jadual liga yang padat..dari 15hb diawalkan ke hari ini 14 hb disember.

Selepas berjaya menewaskan kelab elit liga A- Sydney FC semalam, skuad Harimau Muda yang juga skuad olimpik Malaysia akan turun dalam siri perlawanan persahabatan kedua hari ini menentang satu lagi kelab Liga A-Australia iaitu Central Coast Mariner.

Untuk makluman tiada siaran langsung Malaysia u23 vs Central Coast Marine. Juga difahamkan masih tiada live streaming

Semalam, skuad negara memperolehi kelebihan setelah sydney FC bermain 10 orang akibat layangan 1 kad merah kepada pemain mereka. Kesempatan itu nyata digunakan sebaik mungkin dengan K.Gurusamy menjaringkan gol pertama melalui sepakan percuma.

Bekas penyerang Kuala Lumpur yang tersisih dari skuad emas sukan sea akibat kecederaan, Ahmad Hazwan Bakri muncul wira Harimau Muda apabila menjaringkan dua gol pada minit ke 70 dan 79 biarpun masuk cuma sebagai pemain gantian

sumber rujukan : portal sukan

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported License. kalau dah baca tu, ringan-ringankanlah tangan anda untuk like page ADAM ok..
kongsikan artikel ini pada facebook dan twitter Make Your Own Gifts Here

0 Comments

Post a Comment