Thursday 24 November 2011

Bodohkah kita jika masih mengharapkan seseorang?

 setiap yang single pasti akan berpunya. setiap yang berpunya pasti akan gaduh. setiap yang tidak sehaluan pasti akan putus. tak kisahlah sayang mana sekali pun kita kepada pasangan kita kalau dah tiada jodoh pasti akan putus jua.

bukan senang untuk kekal dan bukan susah untuk sesuatu hubungan itu rosak. kita kena pandai seimbangkan antara urusan hati dan urusan kerja.
bila kita kerap berjumpa, lama kelamaan pasti akan bosan. sekurangnya berilah masa untuk kita saling merindui..

kembali pada tajuk asal " Bodohkah kita jika kita masih mengharapkan seseorang?"
bagi adam ianya bukan benda yang bodoh. kita tidak boleh menipu hati kita untuk menyatakan yang kita dah lupakan orang yang pernah kita sayang , orang yang kita kongsi rahsia bersama, orang yang banyak lalui susah senang dengan kita.

adam tak malu untuk nyatakan yang adam masih sayang ##### #######. walaupun dia mungkin tidak perlukan adam, tetapi bagi adam, dialah perempuan yang memahami adam.

peluang untuk bersama mungkin tiada langsung tetapi adam cuma harapkan agar dia bahagia dengan pilihan hatinya nanti.

jika anda masih sayangkan seseorang, kenapa perlu malu untuk menyatakan yang anda sayang dia? kenapa perlu takut jika si dia marah? jika benar kita sayang dia, jika benar kita rindu dia, kita mesti luahkan untuk mengelakan ianya akan mengganggu fikiran dan jiwa anda.





Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported License. kalau dah baca tu, ringan-ringankanlah tangan anda untuk like page ADAM ok..
Make Your Own Gifts Here

5 Comments:

  1. luahan itu penting..jangan biar terpendam..jangan berhenti berharap untuk mendapatkan sesuatu perlu berusaha juga..

    p/s:cheer up adam.jangan bersedih ^__^

    ReplyDelete
  2. nak mengharap pun perlukan batasan masa,,janganlah nanti menjadi harapan yg sia-sia,,,hidup mest trus,,bunga bukn sekuntum kan,, ;)

    ReplyDelete
  3. jangan mengharap pada sesuatu yg tak pasti :)

    ReplyDelete
  4. tak bodoh....ada tapi nya...jangan buat benda yang bukan-bukan...yang lebih baik sentiasa ingat siap pencipta kita...maka tak sia-sia kita mengaharapkan seseorang...=)

    ReplyDelete
  5. mengharap pada y x sudi..mmg la sia2..hu2

    ReplyDelete