Sunday 14 August 2011

[Artikel] Balik kampung


Raya semakin dekat, hari kemerdekaan Islam dan Malaysia juga semakin dekat. apakah persediaan korang untuk menyambut kedua-dua hari bersejarah ni? pasti ada yang dah mula membeli kelengkapan hari raya tak kurang juga ada tempah sahaja.


selalunya bila tiba raya pasti semua balik kampung kan. best kan kalau dapat balik kampung, membuat persiapan untuk balik kampung dan sebagainya. macam adam, kampung adam dengan rumah adam tak jauh mana sangat, naik basikal pun dah boleh sampai.. so, semagat balik kampung tu tak meriah sangat. 


tetapi tahun ni mungkin akan rasa sikit lah sebab adam sambung belajar kat ipoh.. balik pun naik bas, so tahun ni akan menjadi raya yang best kerana adam boleh balik kampung...


so, berhati2 apabila pulang ke kampung. jangan memandu secara berbahaya dan ingatlah korang balik kampung untuk beraya, bukan pergi kenduri arwah ok.. biar kita besederhana asalkan dapat raya..


Post License @ adamfikri.com. [click to see license] kalau dah baca tu, ringan-ringankanlah tangan anda untuk like page ADAM ok..
Make Your Own Gifts Here

0 Comments

Post a Comment