Monday 6 June 2011

Dapat BE dari.....

Amboi cakap pasal BE semua pakat nak baca...Hohoho..kenapa aku gelak? haha..mesti nak tahu kan..hmm...yes..memang aku dapat BE..


nak tahu dari siapa?nuffnang?bukan..bukan nuffnang..nuffnang punya baru RM1..kedekut nuffnang tu..kekeke..


Aku dapat BE RM60 je..sikit je kan...sikit pun sikit lah janji dapat..korang pun boleh dapat BE jugak taw..kunci kejayaan dia rajin je..macam aku..


Aku dapat BE daripada mak aku sendiri..hahaha..tak yah tunggu traffik naik pun..sehari je dah dapat..apa yang korang perlu ialah kerajinan.. aku cuma kemaskan rumah, potong rumput, basuh kereta & picit kepala je...tup2 dapat RM60..sedap je kan..haha.. so kalo nak BE yang express..berbaiklah dengan ibu anda..kekeke


Download Free Blogger , Wordpress Template [Click here]

2 Comments: