Saturday 25 June 2011

[Blogger preview] Blogger bertuah : Cik Azizah

seperti yang aku cakap sebelum ni. aku suka tengok nombor-nombor yang cantik kat follower aku ni.. so, untuk nombor kali ni ialah 300. siapa follower yang ke-300 tu?

http://nurazizahyahaya.blogspot.com





sebenarnya mungkin ini strategi dia untuk jadi follower bertuah..ngeeee~..tahniah.. so, usha dulu blog http://nurazizahyahaya.blogspot.com . berkawan dengan dia.. seronok...kekeke.. 


kalau masuk blog dia, ada banyak jenis tips tentang cinta & perkahwinan.. aku ada baca 2, 3.. yang suka sekali tentang dapat BE tu..dia kata nak belanja telor!!...


harini banyak nombor2 cantik.. aku follow blog orang ada yang ke 333,1000, 999.. cantik2 belaka.. friend FB pun cantik jugak




sempena tahun 2011, friend pun dah 2011, tapi tadi dah 2012 da..banyak lagi request, tapi mlas nak app lagi..hehehe..


Post License @ adamfikri.co.cc. [click to see license] kalau dah baca tu, ringan-ringankanlah tangan anda untuk like page ADAM ok..

2 Comments:

  1. memang strategi pon...ala adam pon ada strategi follow org kan..lalala

    susah2 je buat entry! terharu mak!hahaha telor?? aiya. kang bagi 1 papan kang baru tahu..

    ReplyDelete