Sunday 29 May 2011

Senyum selalu

Senyum merupakan salah satu tanda bahawa kita sedang dalam mood happy atau in malay nya gembira. Kita hanya akan tersenyum apabila kita melihat sesuatu yang lucu atau pekara yang membuatkan kita happy. 



Kalau nak bagi contoh memang banyak. Aku pun tak larat kalau nak bagi contoh dia. So, berkaitan dengan Project vlog aku, aku punya kawan kasi idea suruh buat vlog Senyum show, so aku ada upload video demo tape la orang cakap untuk memperkenalkan show ni. 

aku harap korang dapat support aku la, coz bukan senang nak buat perangai gila0gila dan buang rasa malu tu..

 untuk pengetahuan korang aku upload video ni 3jam kerana talian hayat brodband saya dah sampai ke penghujungnya..ngeee

alahai..malunya...korang cari la kat youtube ok..malu sangat-sangat ni..

Senyum shows (bersama Adam) : Video Promo

0 Comments

Post a Comment