Thursday 26 May 2011

Blogger Preview : Blog "Wan Cikgu Musik"

Wah.. dah lama aku tak buat preview tentang blog ni. So, aku akan hidupkan balik segmen “blogger preview”. Tujuan aku cipta segmen ini adalah untuk menceritakan blog-blog yang best bagi aku dan seronok untuk membacanya. So, untuk entry kali ini aku akan ceritakan tentang blog “wan cikgu musik”





Berkaitan dengan tajuk blog dia, apakah yang korang boleh fikir pasal kandungan entry blognya itu? Berkaitan music?berkaitan hal-hal sekolah? Jika korang rasa macam itu, aku tak akan salahkan korang..ngeee~.

Tuan blog ini merupakan seorang cikgu. Apa yang menarik perhatian aku adalah kerana kandungan entrynya yang sangat menarik dan banyak pekara yang aku rujuk daripada blog itu. Untuk pengetahuan korang juga, cikgu wan juga pakar dalam mencipta header & banner untuk blog. So sesiapa yang berminat untuk membuat banner atau header blog, bolehlah hubungi cikgu wan ini. Harga yang  di letakkan sememangnya berpatutan (aku pun order juga ^^).

So, pada pandangan kasar aku, cikgu wan seorang yang peramah dan mudah untuk berkawan. Maksud aku seronoklah dapat kenal dengan dia. Sekarang ni tak ramai cikgu yang sporting2 taw..huhu. so aku harap korang lihat sendiri blog & follow dia sekali ok.. jangan cerita kat dia pasal entry ini.

3 Comments:

  1. eyy..kwn cikgu jugak ke? hehe..cikgu memang baek kan :D
    salam perkenalan adam..

    ReplyDelete
  2. HAH...!!! kantoi...!!! cikgu dh jumpak entri nih..!! OWWHHH..!! jangan cite kat cikgu yerr... ingatt... cikgu nih seorang bloger yg suka selongkar blog org taw.. mcm tuu laa cara nk dpt info2 yg berguna utk kita.. huhu... tips lagi..

    pepe pon, thanks sbb previu blog cikgu kat sini... cikgu terharu... huhuhuhuu...

    ReplyDelete
  3. Alamak..terkantoi sudah..saya suka wat preview blog org tanpa bagitahu tuan blog..kalau bagi tahu nampak macam tak ikhlas ^^

    ReplyDelete