Sunday 17 July 2011

[Blogger Preview] Follower bertuah ; 456

hahaha..follower bertuah kini kembali. seperti yang adam pernah cakap dulu untuk follower bertuah 300 dan 345 adam akan reviewkan blog blogger bertuah itu..



untuk follower bertuah kali ini jatuh kepada.....



http://www.azhafizah.com/
tahniah di ucapkan kepada cik Azhafizah kerana sudi follow blog adam seterusnya menjadi follower nombor bertuah. bukan senang nak jadi follower dengan nombor yang cantik taw..


berikut adalah gambar biodata Cik Azhafizah [screenshot je]




setelah hampir setengah jam adam melekat kat blog cik azhafizah ni, banyak juga benda baru yang adam jumpa. ada banyak tutorial untuk blogspot, tutorial photoshop dan banyak lagi. Resepi masakan pun ada jugak [kaki masak ke cik azhafizah ni] . dan yang paling adam suka sekali adalah


日本語教室
yang bermaksud kelas bahasa jepun. seronok kalau kita dapat menguasai bahasa luar taw. untung cik Azhafizah ni. adam pun pandai tulis jepun, tengok kat atas tadi tu, hebatkan . nak belajar? senang je, guna google translater . huhu..


so, kepada mereka yang nak tahu resepi masakan, tutorial dan juga mempelajari kelas bahasa    
jepun , bolehlah lawat www.azhafizah.com  .sampai disini sahaja untuk review kali ini. jumpa lagi untuk follower bertuah 567 pada masa akan datang.




Post License @ adamfikri.co.cc. [click to see license] kalau dah baca tu, ringan-ringankanlah tangan anda untuk like page ADAM ok..
Make Your Own Gifts Here

17 Comments:

  1. homaii..ade buat review ke encik adam..hehe..doumo arigatou!jomlah same2 kongsi ilmu ^_^

    ReplyDelete
  2. @Azhafizah[フィザ] hehe..mestilah..sebagai tanda penghargaan..nak bagi hadiah tak mampu lagi skrg ni..^^.. suka yang lesson jepun tu..

    ReplyDelete
  3. wah,bertuah fiza..mmg dh kenal fiza ni..hehe..*_*

    ReplyDelete
  4. @ADAM
    hehe..skang fiza stop jap sbb tak larat nak taip character jepun..pastu nk alih bhse melayu pulak..jadi ape pulak..nnti bru fiza sambung..hehe..thanks untuk penghargaan ni..^_^

    ReplyDelete
  5. @ADAM
    mase buat degree di UiTM wajib amek bahasa ketiga..so fiza amek jepun sebab class arab dan mandarin penuh..nasib la fiza pun minta jepun..belajar 3semester bahse jepun..tapi byk jugak lupe sebab dah lame tinggal..tu yg kene review balek.heee

    ReplyDelete
  6. nampaknya aida tak ada can langsung. haha..
    eh azhafizah lah follower bertuah nya :)

    ReplyDelete
  7. waaa...no bertuah seterusnya berapa? dilla nak jdi follower sekali lagi la...aci tak? ^^

    ReplyDelete
  8. siyess aku takut tgk gambar dia kat kotak follower tuh.. dah banyak kali aku nampak.. tapi dia tak datang follow aku ponn.. :(

    ReplyDelete
  9. @wan_cikgumuzik
    errr...janganlah takut..nanti fiza follow ye..slowslow jalan ni ^___^

    ReplyDelete
  10. wah2...makin mantop lah...pasni 500 pulak..weee~~

    ReplyDelete
  11. lps ni 500 , 567 ,678,789 ,890 . 2 pon law ada dpt follower smpi mcm tu..hak3..

    ReplyDelete