Sunday 26 June 2011

[Artikel] Selamat hari lahir ibu...

dua tiga kucing berlari, lari-lari di rumahku sayang, hari jadi sapa aku nak wish ni, hari jadi ibuku yang tersayang.. hari ini merupakan 26/06/2011, menandakan bahawa ulangtahun kelahiran ibu aku yang aku sayang.. 

credit to nazlinaao.blogspot.com



"along ingin ucapkan selamat hari lahir kepada mak. semoga dipanjangkan
umur dan dimurahkan rezeki, di hari yang satu dalam 365 ni along ingin ucapkan terima kasih kepada mak kerana sudi jaga along, layan kerenah along yang nakal.. terima kasih untuk pertolongan mak dari pelbagai sudut.. semoga hari ini menjadi hari yang bermakna buat mak.."


so, kepada rakan-rakan diluar sana, jemput datang rumah.. ada makan-makan sikit..tak boleh datang? jangan risau, aku sediakan kek untuk korang .. promise dengan aku yang korang akan share ok..
credit to google




& lagi satu, kepada sesiapa yang nak wish birthday kat mak aku, boleh je wish kat blog dia www.nazlinaao.blogspot.com atau di facebook beliau.. sekadar informasi, mak aku seorang cikgu...




Post License @ adamfikri.co.cc. [click to see license] kalau dah baca tu, ringan-ringankanlah tangan anda untuk like page ADAM ok..
Make Your Own Gifts Here

8 Comments: