Tuesday 22 April 2014

Video Aksi Guru Cabul Pelajar Tersebar

Baru-baru ini, sedang kecoh di Surabaya mengenaitersebarnya sebuah video klip lucah di antara guru dan pelajarnya di sebuah sekolah swasta di sini. Video yang berjudul ''SMA Tri Karya Gempar Boss'' itu beredar melalui telefon bimbit pelajar di sekolah tersebut.

Klip video 6 minit yang berformat 3gp itu telah dirakamkan oleh seseorang dengan menggunakan kamera dari telefon bimbitnya menerusi lubang kunci pintu bilik.

Di dalam video itu kelihatan dua orang pelajar perempuan yang masih beruniform dan seorang lelaki sedang meramas payudara salah seorang dari mereka. Pelajar perempuan yang tidak diraba itu kelihatan berdiam diri walaupun mengetahui rakannya sedang dicabuli.

Menurut sumber dari kalangan pelajar-pelajar di Kampung Manukan, Daerah Tandes, lelaki yang bercermin mata di dalam video itu adalah seorang guru Bimbingan dan Kaunseling dan dua orang pelajar perempuan itu bernama AI dan SIL.

"Pelajar yang diraba itu adalah AI," kata sumber yang tidak mahu dikenali namanya.

Beliau juga menambah, aksi cabul tersebut telah dirakamkan di makmal komputer sekolah tersebut. Salah seorang pelajar wanita itu mengadu sakit dan dibawah ke makmal komputer itu.

"Masakan pelajar sakit dibawa ke makmal komputer? Bukankah di sekolah ini ada bilik rawatan untuk berehat?" kata sumber itu lagi.

Pegawai Hal Ehwal Pelajar, Rochim, ketika dihubungi mengesahkan mengenai tersebarnya video tersebut. Namun ketika diminta mengulas lanjut, beliau menolak dengan alasan mahu ke masjid untuk solat Jumaat. Walau bagaimanapun, selepas solat Jumaatm beliau langsung tidak dapat dihubungi kerana menutup telefon bimbitnya.


Sumber : http://androzip.blogspot.com/

0 Comments

Post a Comment