Tuesday 11 October 2011

[Hiburan] Shooting Short Film!

shaheizy sam

wah2 dah macam artis pula adam rasa. mula-mula berdrama sekarang short film pula. akan datang berlakon dengan artis-artis la pula kan. huhu. seperti yang anda tahu anda sekarang dah jarang update blog kan? bukan sebab malas atau dah fed up nak update tapi sebab
adam sibuk dengan shooting, assignment , final projek dan yang akan datang ialah finakl exam.

back to main point (mengada), adam sekarang dalam proses shooting sebuah filem pendek arahan amir (direktor dan juga senior adam sem 3) serta 4 orang ahli kumpulan yang lain yang mana adam lupa nama mereka ^^..

sedikit sinopsis tentang cerita yang adam lakonkan ini ok..cerita ini mengisahkan tentang sebuah keluarga yang sosial yang telah terpesong jauh.pada suatu hari, si suami pulang kerumah dan telah membaca 1 pesanan ringkas yang dihantar kepada isterinya oleh seorang lelaki yang tidak dikenali. kemudian berlaku satu pergaduhan besar antara si suami dan isteri hingga membawa kepada penceraian. si suami membawa diri pulang ke kampung halaman. di kampung, si suami telah mendapat hidayah dan menyesal akan perbuatan lamanya itu dan berazam untuk mengubah keluarga mereka kepada keluarga yang tidak rosak akidahnya. 

si suami kembali dengan menyamar sebagai bibik. nak tahu cerita selanjutnya.. nantikan di pawagam berdekatan....

sebenarnya malas nak taip sinopsis dia ni haa.. panjang sangat lah. sory la ok. nanti adam postkan video dia. tapi tak janji ^^
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported License. kalau dah baca tu, ringan-ringankanlah tangan anda untuk like page ADAM ok..
Make Your Own Gifts Here


1 Comments: